Vi på Adsup meddelar stolt att vi har vunnit en omfattande upphandling och undertecknat ett nytt 4-årigt avtal med Borås stad som deras partner för rekrytering och employer branding på sociala medier. Intresset för upphandlingen har varit stort och de 15 marknadsledande leverantörerna har utvärderats i utifrån förutsättningarna bäst kvalitet till bästa pris.
Borås stad har valt Adsup som sin partner för att effektivisera och optimera sin rekryteringsprocess genom digital annonsering. Detta partnerskap bygger på ett framgångsrikt samarbete som sträcker sig över flera år och har nu stärkts och bekräftats genom det nyligen vunna avtalet.
Elisabeth Eliason, kommunikationsstrateg på Borås Stad, kommenterar: ”Vi har samarbetat med Adsup i flera år nu och vi är så nöjda. De är skickliga i utförandet, öppna med statistiken för våra annonser, har ett mycket trevligt bemötande och bra service och inte minst – annonserna ger resultat. Vi ser fram emot att fortsätta samarbetet med Adsup under kommande avtalsperiod.”
Avtalet kommer att innefatta ett omfattande strategiskt arbete med arbetsgivarvarumärket där vi kommer att fokusera på att förmedla vad som är unikt med Borås stad som arbetsgivare och vad de kan erbjuda sina framtida och nuvarande medarbetare. Den slutgiltiga målsättningen är att mer effektivt kunna tillsätta lediga tjänster och sänka rekryteringskostnader.
Vi ser fram emot att fortsätta fördjupa vårt partnerskap med Borås stad och bidra till deras fortsatta framgång under den kommande avtalsperioden!
Har du frågor kring vårt samarbete eller vill veta mer hur man kan lägga upp en långsiktig strategi för ert arbetsgivarvarumärke på sociala medier, tveka inte att höra av er till oss!